fredag, august 31, 2012

strikk

litt av strikkt eg har laget i løpet av sommeren.

her er eit lyseblått trekanta skjerf strikka i islandsk solnedgang mønster, strikka i alpakkagarn. med hekla bølgekant rundt.

 her har eg strikka eit langt skjerf i Silk mohair garn. det er i eit mønster eg brukte i nerkanten på ein kjole ein gong eg strikka meg ein gong. eg tenkte det ville passe godt på eit skjerf, so då prøvde eg det. og det vart eit veldig fint resultat.

 her er eit nærbilde av mønsteret. bløgekanten blir til når eg strikker mønsteret.

 her er også eit skjerf strikka i Silk Mohair, men dette er stort firkanta.  eit mønster eg brukte på ein kjole ein gong dette også, men då med  litt avstand mellom mønsteret. dette har eg også lage i kvit tråd, men det skjarfet for døttra mi med.
 nærbilde av mænsteret.
med strikka bølgekant rundt.
 dette er to stk barneluer eg har strikka. den grå er strikka i tynn alpakka, med turkis mønster på.

 .
nærbilde av den blå lua. den er strikket i ein tråd eg kjøpte på nille, husker ikkje kva sort det var. den er mindre enn den grå lua, passer best til rundt 9-12 mnd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar